De best mogelijke support door onze specialisten.

Opdrachtgevers kunnen terugvallen op een deskundige en servicegerichte organisatie. Onze medewerkers die zich dagelijks bezighouden met de uitvoering van projecten, staan garant voor de service. Opdrachtgevers kunnen rekenen op de best mogelijke support door specialisten.

De voordelen van onze service

.

 

 

Continuïteitservice (7x24 uur)

  • Snelle ondersteuning op afstand;
  • Respons binnen 45 minuten contractueel, praktisch binnen 10 minuten;
  • Indien noodzakelijk, uiterlijk binnen 4 uur ter plaatse;
  • Support en correctief onderhoud door specialisten;
  • Broncode deponering.

Mantelcontract

  • Subcontractors van (deel)installaties vallen onder het contract van Beveco;
  • Klant heeft één aanspreekpunt (Beveco);
  • Beveco analyseert probleem en stuurt eventueel subcontractors aan;
  • Beveco verzorgt administratieve afhandelingen.

Helpdesk

  • Direct contact met een specialist;
  • Directe inbelverbinding waardoor support en correctief onderhoud direct kunnen worden uitgevoerd.

Servicebezoekdagen

  • Optimaal houden van uw systeem door preventief onderhoud;
  • Updates van IX.web en benodigde software van derden;
  • Kleine wijzigingen en update instructies.

Periodieke hardware vervanging

  • Hardware wordt na verloop van afgestemde periode vervangen;
  • Kosten voor vervangen van hardware (inclusief installatiekosten) worden verspreid over de afgesproken periode.
Hoog kennisniveau
24/7 support
Merkonafhankelijk
Flexibel en klantgericht
Projectmanagement

Wilt u zien hoe onze software realtime werkt? Vraag dan nu gratis een demo aan!

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en u krijgt binnen één werkdag een reactie per e-mail. 
Of heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op of bel via 0186-659030

Wilt u weten wat we met uw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.